Pages

September 06, 2006

מבזק בקטנה

אני יודע... אני מעדכן אחת למעבר כוכב השביט "עלי", אבל... לא סתם, באמת.
יש קצת לחץ בעבודה, ופלקס 2 מתקרבת כמו חתיכת הוריקן קת'רינה וחוץ מזה מיגרציה של האפליקציית MXNAPostsReader שלי, כדי שתממש את Cairngorm2 כהילכתו. לא משעמם לי, אם ננסח בעדינות.
בכל מקרה – ברגע שיהיה לי זמן להוציא את הראש מהמים לקחת נשימה ואולי גם איזה ביס מקונוס סושי (או סתם שווארמה) אני ארחיב ואדבר על הדברים שכמובן מעניינים אתכם אותו עניין ששימי תבורי מביע עבור פרקטאלים.
תחזיקו מעמד... יהיה סבאסיטו.

3 comments:

Anonymous said...

גם קונוס
גם שווארמה
וגם סבאסיטו...

אחי, תוריד קצת לחץ וקפוץ לאיזה ביקור בלב הרחב...

Flashmattic said...

כן, הא...
מתאים לי דווקא לרדת על שווארמה כשאני מתבונן בעכוז המתפרץ של המג'אדרה המארחת... NOT.
אני אקפוץ... אני אקפוץ.

Anonymous said...

רק תגיד מתי ואני גם יהיה שם :)