Pages

May 29, 2008

אדובי שוב שוברים מילה

מה קורה? יופי.
בזמנו (פלייר 8 בואך 9) התערמנו על כך שלפלייר חסרה תמיכה מאד בסיסית ומשמעותית ב-Timezones. למי שהנושא הזה זר לו (אשריו), אני אספר שלמעשה מדובר כאן בתמיכה בשני דברים מרכזי: תמיכה בכך ש- Client יוכל לראות זמנים כמו שהם נקבעו בשרת, או בכל מקום אחר ולא לסבול מ"תרגום" לוקאלי לזמן שלו. לדוגמה, אם הסרבר יושב ב- GMT-5 והזמנים שלו בהתאם, אני מעוניין שקליינט בישראל יראה את אותם זמנים (ב- GMT-5) ולא ב-GMT+2 (זמן ישראל). יש עוד נושא שכרגע לא ממש מעניין אותנו והוא התמיכה בסריליזציה והתנהגות עם Timezones באספקט הזה.
אז שברנו את הנשמה עבור הפיצ'ר הזה, ואפילו דיברנו עם אדובי טרם נקטנו פעולות עצמאיות, והם הבטיחו שבפלייר 10 הדבר יתוקן, כי הוא כבר עומד על הפרק (כן... נשמע מוכר... נכון... שנייה... עברית!). הנה הגיע לו פלייר 10 ועמו שלל של זיקוקים ותענוגות, ועכשיו אפשר לקחת ביטמאפ ולרקוד איתו למבדה, אבל תמיכה ב Timezones? כינים.
מיד דיברנו עם אדובי לשאול מדוע, שוב, הם לא מקיימים, והם נתנו לנו כל מיני תירוצים שאם מחברים את האותיות שלהם יחד ומחשבים בגימטריה, זה יוצא: "יהיה לכם בפלייר 11, עזבו אותנו באימא-שלכם".
אז זהו, לכל המשתוממים מתי זה יגיע - פלייר 11 זו התשובה (אולי... מי יודע).
בינתיים? בינתיים נמשיך לכתוב כל מיני utils שעושים את ההמרות הללו.

3 comments:

Unknown said...

משתתף בצערך :-(

שאלו יהיו הצרות שלי עם פלאש 10

ronen said...

אממ אני לדווקא מבסוט היום הצלחתי לבצע סיראליזציה לאובייקט פלאשי מי אמר שאדובי כאלה גרועים מי ? :)

Flashmattic said...

אני שמח שהצלחת לבצע סיראליזציה לאובייקט פלאשי. זה לא קשור לעובדה שאדובי הבטיחו ולא קיימו שוב, אבל תבלה.
אף אחד לא אמר שאדובי גרועים.